Sevgili Öğrencilerimiz,
Derslere ait Vize,Final, Uygulama ve Ödev etkinlik türlerinin not dağılımı oranları (%)
Bilgilerinize sunulur...
Ders Kodu |
Ders Adı |
Verilen Bölüm |
Başarı Notuna Etki Oranı (%) |
|||||
Ara Sınavı (%) |
Ara Sınavı 2 (%) (varsa) |
Ödev (%) |
Uygulama Sınavı (%) |
Dönem Sonu Sınavı (%) |
Proje vb. |
|||
TB104 |
Temel Bilgisayar Bilimleri |
Bitki Koruma |
30 |
|
|
10 |
60 |
|
ZTB124 |
Mesleki Etik |
Biki Koruma |
20 |
- |
20 |
- |
60 |
|
ZBK131 |
Genel Mikrobiyoloji |
Bitki Koruma |
10 |
|
10 |
10 |
70 |
|
ZBB312 |
Bahçe Bitkileri Hastalık ve Zararlıları |
Bitki Koruma |
30 |
|
10 |
|
60 |
|
ZMO204 |
Tarla Bitkileri Hastalık ve Zararlıları |
Tarla Bitkileri |
10 |
10 |
10 |
10 |
60 |
- |
ZMO201 |
Bitki Koruma |
Tarımsal Biyoteknoloji |
15 |
15 |
- |
10 |
60 |
- |
ZMO201 |
Bitki Koruma |
Zootekni |
15 |
15 |
- |
10 |
60 |
- |
ZBK234 |
Entomoloji |
Bitki Koruma |
20 |
|
|
20 |
60 |
|
ZBK232 |
Fitopatoloji |
Bitki Koruma |
30 |
|
|
10 |
60 |
|
ZBK332 |
Fitobakteriyoloji |
Bitki Koruma |
10 |
|
10 |
10 |
70 |
|
ZSBK347 |
Bitkisel Kökenli İnsektisitler |
Bitki Koruma |
30 |
|
10 |
|
60 |
|
ZBK334 |
Herboloji |
Bitki Koruma |
20 |
|
10 |
10 |
60 |
|
ZBK336 |
Nematoloji |
Bitki Koruma |
30 |
|
10 |
|
60 |
|
ZBK338 |
Bitki Hastalıklarıyla Savaş Yöntem ve İlaçları |
Bitki Koruma |
30 |
|
10 |
|
60 |
|
ZBK330 |
Akaroloji |
Bitki Koruma |
20 |
|
|
20 |
60 |
|
ZBK340 |
Viroloji |
Bitki Koruma |
30 |
|
10 |
|
60 |
|
ZBK434 |
Bitki Fungal Hastalıkları |
Bitki Koruma |
20 |
|
5 |
15 |
60 |
|
ZBK436 |
Meyve ve Bağ Zararlıları |
Bitki Koruma |
20 |
- |
- |
10 |
70 |
- |
ZBK438 |
Tarla Bitkileri Zararlıları ve Savaşı |
Bitki Koruma |
20 |
- |
- |
10 |
70 |
|
ZBK440 |
Yabancı Otlar ve Mücadelesi |
Bitki Koruma |
20 |
|
|
10 |
70 |
|
ZBK442 |
Bitki Bakteri Hastalıkları |
Bitki Koruma |
10 |
|
10 |
10 |
70 |
|
ZBK444 |
Sebze Zararlıları |
Bitki Koruma |
20 |
- |
- |
10 |
70 |
- |
ZSBK449 |
Mesleki İngilizce II |
Bitki Koruma |
30 |
|
10 |
|
60 |
|
ZSBK457 |
Kentsel Entomoloji |
Bitki Koruma |
20 |
|
20 |
|
60 |
|